YAZILIM PROJELERİ
Ek Ders Bordro Sistemi
Öğretim üyelerimiz için farklı birimlerde verdikleri derslerden dolayı birden fazla ek ders bordrosu oluşmaktadır. E-devlette toplam ek ders ödemesi görülmekle birlikte, detayları hakkında bir bilgi sunulmamaktadır. Bankanın hesaplara yatırdığı ödemelerde ise gerekli açıklamalar bulunmamaktadır. Ayrıca her ödeme döneminde vergi dilimleri değişebileceği için kesintiler de artabilmektedir.
Öğretim üyelerimizin fakültelerden ve enstitüden aldığı ek ders ödemelerini tüm detaylarıyla görebildiği sisteme https://auportal.bakircay.edu.tr adresinden üniversite giriş bilgilerinizle ulaşabilirsiniz.
Sistemde kendi ek ders bordronuzu göremiyorsanız, ilgili birimler (fakülteler veya enstitü) bordronuzu yüklemediği içindir. Kendileriyle iletişime geçerek ilgili ayın ek ders bordrosunu sisteme yüklemelerini rica edebilirsiniz.
Sistemin kullanım kılavuzu için tıklayınız.
Yazılıma ait ayrıntılı bilgi için Ek Ders Bordro Yazılımı sayfasını inceleyebilirsiniz.
Rezervasyon Sistemi
Üniversitemizin çeşitli fiziki alanlarının etkin ve verimli bir şekilde kullanılması hem öğrenciler hem de akademik ve idari personel için büyük önem taşımaktadır. Ortak kullanım alanlarımızın doğru yönetilmesi, herkesin ihtiyaçlarına uygun zamanlarda ve koşullarda bu alanlardan faydalanabilmesini sağlar. Bu amaç doğrultusunda, üniversitemizin tüm bireylerinin kullanımına sunulan yeni "Rezervasyon Sistemi"ni tanıtmaktan mutluluk duyuyoruz.
Üniversitemizde ortak kullanım alanları artık bu sistem üzerinden organize edilmektedir. Rezervasyon Sistemi şu anda aşağıdaki alanlar/hizmetler için kullanıma hazırdır:
- SKS'ye bağlı alanlar (Halı Saha, Açık Basketbol/Voleybol Sahası, Spor Salonu, Piknik Alanı, Fitness Salonu, Tenis Kortu)
- Uzaktan Eğitim çekim stüdyosu
- Psikolojik danışmanlık ve rehberlik hizmeti
- İİBF toplantı salonları
Biriminize bağlı ve rezervasyona konu olması gereken fiziki alanları (toplantı salonu, laboratuvar, ofis/sınıf, vs.) akilliuniversite@bakircay.edu.tr adresine bildirmeniz durumunda, fiziki alanınızı sisteme dahil edebiliriz.
Rezervasyon Sistemi'ni kullanmaya başlamak için https://rezervasyon.bakircay.edu.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.
Yazılıma ait ayrıntılı bilgi için Rezervasyon Sistemi Yazılımı sayfasını inceleyebilirsiniz.
Kitap Tavsiye Sistemi
Üniversite kütüphanelerimizin kaynaklarının daha verimli kullanılması ve kullanıcılarımıza kişiselleştirilmiş kitap önerileri sunulması amacıyla, yeni "Kitap Tavsiye Sistemi"ni tanıtmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu sistem, kütüphane kaynaklarının kullanımını artırmak ve kullanıcılarımızın ihtiyaçlarına uygun kitapları kolayca bulmalarını sağlamak için geliştirilmiştir.
Kitap Tavsiye Sistemi'ne, http://kitaponeri.bakircay.edu.tr/ adresinden üniversite giriş bilgilerinizle kolayca ulaşabilirsiniz. Kullanıcılarımız, kendi verilerine dayalı olarak kişiselleştirilmiş kitap önerileri alabilir ve kütüphane kaynaklarının etkin kullanımına katkıda bulunabilirler.
Yazılıma ait ayrıntılı bilgi için Kitap Tavsiye Sistemi Yazılımı sayfasını inceleyebilirsiniz.
Staj ve İşletmede Mesleki Eğitim Başvuru ve Değerlendirme Sistemi
Üniversitemizin staj ve işletmede mesleki eğitim başvuru süreçlerinin verimli ve şeffaf bir şekilde yönetilmesi hem öğrencilerimiz hem de akademik kadromuz için büyük önem taşımaktadır. Bu sürecin daha etkili bir şekilde yürütülmesi ve başvuruların hızlıca değerlendirilebilmesi amacıyla yeni Staj ve İşletmede Mesleki Eğitim Başvuru ve Değerlendirme Sistemi’ni tanıtmaktan mutluluk duyuyoruz. Sistemimiz, öğrencilerin başvurularını kolayca yapmalarına olanak tanırken, bölüm komisyon üyelerine de başvuruları adil ve hızlı bir şekilde değerlendirme imkânı sunmaktadır.
Yazılıma ait ayrıntılı bilgi için Staj ve İşletmede Mesleki Eğitim Başvuru ve Değerlendirme Sistemi Yazılımı sayfasını inceleyebilirsiniz.